יום שלישי, 28 בנובמבר 2023

לרגל יום התה הבינלאומי, המתקיים ב- 15.12 וחנוכה. מאת: שרית יוכפז

 

לרגל יום התה הבינלאומי, המתקיים ב- 15.12

חליטות תה עשירה ומגוונת.

 

לרגל יום התה הבינלאומי, המתקיים ב- 15.12 רשת טיב טעם, מחממת לך את ימי החורף הקרים ומציעה, מחלקת חליטות תה עשירה ומגוונת מהארץ והעולם. ובה, ניתן למצוא, כ- 50 סוגי חליטות תה, ללא חומרים משמרים במגוון רחב של טעמים בעלי ארומה ייחודית.

 

                                          צילום גדי לוי

חליטות לדוגמא: חליטת פירות יער  - פירות יער מיובשים מסוכרים הכוללים: חמוציות, פפאיה, מנגו, קוקוס, אננס, ורד הבר והיביסקוס. חליטת תה ירוק אפרסק:  תה ירוק, אפרסק וורד הבר- עשוי לסייע בעיכול. חליטת סיידר חם: פירות יבשים מסוכרים הכוללים: תפוח עץ, פפאיה, אוכמניות, קליפות הדרים ומנגו. חליטת תפוח קינמון: 50% קינמון, פירות יבשים, תפוח עץ וצימוקים. חליטת תה ירוק עם יסמין: חליטה טובה למערכת העיכול - מומלצת לאחר סיום הארוחה. חליטת צ'אי הודי מסאלה: חליטה המסייעת להגברת אנרגיה ולחיזוק. חליטת תה ירוק עלי סנה ולימונית: עשוי לסייע בעיכול. הסנה ידוע כצמח מרפא. חליטת תה ירוק לימונית ולואיזה- מומלץ לשתייה לאחר ארוחה גדולה. בריא ומרענן. ועוד.


ניתן להשיג בכל סניפי הדגל של טיב טעם הפזורים ברחבי הארץ


                                                 

ספיישל חורף 2023


TLAB חנות הקונספט לתה,

משיקים תערובות תה ייחודיות וקולקציית אקססוריז לחורף

 

צילום גליה אבירם


T-LAB חנות הקונספט של ויסוצקי, ממשיכה להפתיע עם מבחר חדש של תערובות ייחודיות ובלעדיות. שילובים של זני תה משובחים שגודלו במטעים מובחרים מסביב לעולם ונארזים בקפידה באריזת פאוצ' איכותית השומרת על טריותן.

 

מעל 80 סוגים שונים של חליטות ותערובות תה, שמייצרות קסם של חוויית טעמים וניחוחות משכרים

לצד קולקציית אקססוריז לחורף הכוללת קנקני תה, מסננות לתה, כוסות, ספלים ועוד.

 

חנות הקונספט של T-LAB ברחוב החשמונאים 103 ת"א


 

 

 טעימה מהמיוחדים לחורף 2023:

חליטת סנגריה – בלנד פירות, תבלינים והדרים ניחוחי מושלם לחליטת סנגרייה חמה בחורף. מרכיבי התערובת: היביסקוס, קינמון, תפוחים, קליפות תפוז, ציפורן. ללא קפאין.

מחיר 36-39 שקלים.

צ'אי שקדים  - ניחוחות שקדים וקינמון, עם נגיעות של חריפות התה השחור והדרים, הופכים את הצ'אי הזה לחווית שתייה מענגת. מרכיבי התערובת: תה שחור, תפוחים, פולי קקאו, עלי אוסנה, ורד הבר,קינמון, אניס, קליפות תפוז, קליפות ליים.

תה שחור כריסמס - תה חורפי, מתובל בתמצית וניל בורבון טבעית, ציפורן ואגוזים שיוצרים חווית טעם מיוחדת. 42 ₪ ל100 גרם.

תה ירוק דובדבן אמרנה ויוגורט - טעמי דובדבנים עסיסיים ושקדים משובחים, בתוספת תו יוגורט קרמי, גורמים ללבבות לפעום מהר יותר... מחיר ל100 גרם 39 ₪

חליטת פודינג תפוחים פאדג' חם

חליטה פירותית "בטעם של בית"...תערובת הפירות המאוזנת בטעם פודינג פירותי וקרמי ברוטב קרמל שמנת-מתוק, מעלה זיכרונות חמימים מתוקים. מרכיבי התערות: תפוחים, פיסות אננס, סוכר, קליפות ורדים, אגוזי מקדמיה. ללא קפאין . מחיר ל100 גרם 44 ₪

 

                          ---

   
הזעפרן מוכר לרובנו כאחד התבלינים היוקרתיים ביותר בעולם. לא כולם יודעים כי הזעפרן, המופק מפרח כרכום הגינה, הוא גם צמח רפואי. מעבר להיותו ארומתי,


        המתיחות הביטחונית של החודשים האחרונים, המצב הנפשי, הסטרס והלחץ המתמשך, משפיעים משמעותית על אורח החיים שלנו ובריאותנו הנפשית. רבים חווים לחץ וחרדה במהלך  מלחמת "חרבות ברזל" ומתקשים בתפקוד תקין של מטלות היום יום, שלא נאמר לנהל בית רגוע ושלו תחת המסרים הקשים בתקשורת. המצב הנוכחי מוציא אנשים מאיזון.

 

באופן טבעי, ישנו ביקוש רב בחודשיים האחרונים, לקבלת עזרה מקצועית ורכישת תרופות להרגעה, דיכאון וחרדה. מעטים מודעים לכך שכיום ניתן למצוא פתרון טבעי, יעיל ובעיקר חף מתופעות לוואי, הנותן מענה לאותן התופעות – הזעפרן.

 

הזעפרן מוכר לרובנו כאחד התבלינים היוקרתיים ביותר בעולם. לא כולם יודעים כי הזעפרן, המופק מפרח כרכום הגינה, הוא גם צמח רפואי. מעבר להיותו ארומתי, טעים ומלא היסטוריה תרבותית, לזעפרן תכונות רפואיות שזוהו כבר בתקופת יוון העתיקה כחלק מתרופות להפרעות עצבים, והוא מסתמן כרכיב הצמחי הטוב ביותר לשיפור מצב הרוח.

 

חלק מהמחקרים מצאו כי הזעפרן מכיל תכונות אנטי דלקתיות הקשורות למצבים בריאותיים שונים, כך שההשפעות הפוטנציאליות שלו עשויות להיות מועילות לרווחה הכללית של הגוף. הזעפרן הוא צמח רפואי המשמש בעיקר כתוספת תזונתית.


ZER4U מציגה לחג הניסים והאורות חנוכייה ייחודית לתקופה

חנוכיית "ביחד ננצח"

חנוכה, חג של ניצחונות וניסים, מקבל השנה תוקף נוסף. וברוח התקופה, מוסיפה רשת ZER4U לקולקציית חנוכיות הפרחים הקלאסיות שלה לחנוכה הקרוב, חנוכייה ייחודית ומנצחת עם תבליט של מגן דויד והמילים "ביחד ננצח" במחיר 159 ₪

 ZER4Uמציגה מהדורה מוגבלת של חנוכיות כחול-לבן "ביחד ננצח" עשויות מבטון עבודת יד של האומן מורן לסקוב, בעיצוב עם נשמה, דיוק ומחשבה המסמלות נצחון ואור. הסטודיו של לסקוב ממוקם בקו העימות בכפר ורדים.

החנוכייה המנצחת מצטרפת לקולקציית חנוכיות הפרחים של זר פור יו לחנוכה, הכוללות סידורים של פרחי העונה, שבמרכזם חנוכיות לשמונת ימי החג.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...