יום רביעי, 13 בדצמבר 2023

מושיטים יד לאהבה סאבלימינל מאיר את פארק עתידים תל אביב במופע תמיכה לכל המשפחה למען חקלאי הגליל ביריד ׳האיכר הגליל׳ לכבוד החנוכה מאת: שרית יוכפז

                                                                 



מושיטים יד לאהבה

סאבלימינל מאיר את פארק עתידים תל אביב במופע תמיכה לכל המשפחה למען חקלאי הגליל ביריד ׳האיכר הגליל׳ לכבוד החנוכה

 

פארק עתידים תל אביב, הרשות לפיתוח הגליל , משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, מתגייסים לסייע לחקלאים והיצרנים מהגליל,

ביריד תמיכה בסימן חנוכה.

 

ליריד הסיוע שיפתח ביום רביעי 13.12 ב11:00, יצטרף בשעה 12:00 סאבלימינל במופע עם מיטב שיריו האהובים שכוללים מסרים מחזקים של תקווה ואחדות. בנוסף, מופע קרקס מהגליל ומתחם ג׳אגלינג לכל המשפחה, תערוכת אומנות, פעילויות ודוכני ממכר מתוצרת גלילית.

 

יריד תמיכה בחקלאים בימים רביעי וחמישי  13-14.12 בין השעות 11-16

בפארק עתידים תל אביב

הכניסה ללא עלות ובכפוף להנחיות הביטחון והפארק

 

הרשות לפיתוח הגליל ,משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי, יחד עם פארק עתידים תל אביב, מתגייסים לסייע ליצרנים והחקלאים הגליליים, לצד הסיוע הקבוע לחקלאי ויצרני הגליל ובאופן סמלי יקיימו יריד תמיכה בסימן חנוכה עם מרחב קרקס הכולל מופע ליצנות מרהיב היישר מהגליל ועמדת ג׳אגלינג, תערוכת אומנות של היוצרת שרה קטלוניה, שפע של דוכנים, הדלקת נרות, סופגניות ועוד כאשר גולת הכותרת היא המופע של סאבלימינל שיחזיר אותנו לכל הלהיטים המוכרים עם מסרים של, תקווה, אחדות ואהבה.

 

בימים רביעי וחמישי, 13-14.12, בין השעות 11-16, יגיעו לפארק עתידים תל אביב עשרות יצרנים וימכרו את התוצרת הגלילית המשובחת שלהם לצד חקלאים רבים נוספים מרחבי הגליל והגולן שיספקו תוצרת גבינות, יינות, מטבח גלילי ודרוזי, קוסמטיקה,  אמנות, ומוצרים לחג החנוכה.

 

אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב: "זה כבר השבוע החמישי, שאנו מקיימים בפארק ירידי סיוע ליצרנים וחקלאים גליליים, שזכו להצלחה רבה. השבוע אנחנו מציינים את חג החנוכה באירוע שכולו אור ותקווה יחד עם סאבלימינל, שהוא גם תושב השכונה והגיע לתמוך בחקלאים באופן ספונטני בירידים הקודמים שקיימנו. אנחנו מזמינים את כל התושבים המפונים משני קצוות הארץ, יחד עם תושבי המרכז ליהנות מאווירת החג, לתמוך ולהיתמך.״

 

רובי לוזון מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל:" יצרני הגליל, חלקם פונו מבתיהם, חלקם משרתים במילואים זקוקים לסיוע שלנו.  אני מזמין את כולכם להגיע בחג החנוכה, חג האור, ליריד התמיכה, לרכוש שמן זית גלילי ומוצרים נוספים המסמלים את חג החנוכה ולפרגן לחקלאים שלנו מהצפון.

צילום יח"צ הנס הפקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...