יום שישי, 2 בפברואר 2024

סינמטק תל אביב יציין את חודש המשפחה החל ב- 9 בפברואר למהלך כל החודש. עשרות סרטים לכל המשפחה, סרטים בטרום בכורה, קלאסיקות, מאת שרית יוכפז

           

  באדיבות סרטי נחשון

      חודש המשפחה בסינמטק תל אביב  מאת שרית יוכפז

סרטים בטרום בכורה, קלאסיקות לכל המשפחה, שעת סיפור וסרט, סדנת מיניאטורות, ספיישל יום המשפחה עם תכני ערוץ הופ!, הארי פוטר – גיבור הולך לעיבוד - מועדון מבקרים צעירים עם גלית רויכמן, מפגשים קולנועיים, סדנת מיניאטורות, "כאן חינוכית" - השקת עונה 3 של כראמל, מקיף מילאנו סוגרת את עונה עונה 4 " – פרקי סיום ומפגש עם הכוכבים ועוד ועוד

במהלך חודש פברואר


לעמוד המרכז

 

סינמטק תל אביב יציין את יום המשפחה החל ב- 9 בפברואר למהלך כל החודש. עשרות סרטים לכל המשפחה, סרטים בטרום בכורה, קלאסיקות, שעת סיפור וסרט, מפגשים קולנועיים עם ישיב כהן בנושאים – קולנוע מוסיקלי לילדים והביטלס בקולנוע, מפגש צעצוע של סרט על דנה קסלר, סדנת מיניאטורות, ספיישל של תכני הופ!, השקת עונה 3 של הסדרה כראמל, פרקי הסיום של עונה 4 של מקיף מילאנו, השקה של מועדון מבקרים צעירים עם גלית רויכמן ועוד שלל הפתעות.

 

שני סרטים בטרום בכורה יוקרנו במהלך החודש. חדר הפלאות -  The Book of Wonders חייה של תלמה מקבלים תפנית טראגית כאשר בנה לואי בן ה-12 נכנס לתרדמת. היא מוצאת יומן סודי, בו רשם את "10 הדברים לעשות לפני סוף העולם". נחושה להעיר אותו, היא מחליטה להגשים את כל חלומותיו, בתקווה להראות לו את כל הדברים היפים שיש לחיים להציע. המסע להתעוררות בנה יהיה גם המסע בו תחזיר לעצמה את טעם החיים. טרום בכורה באדיבות סרטי נחשון ורד קייפ. צרפת 2023. בימוי: ליסה אזואלוס. צרפתית, תרגום לעברית ואנגלית.

 

טרום בכורה נוספת – מורדים לסופ"ש -  Weekend Rebels מבוסס על סיפור אמיתי. ג'ייסון בן ה - 10 הוא ילד על הרצף שקיבע לעצמו שגרה שאינה ניתנת למשא ומתן. הוריו עובדים קשה כדי לשמור על תפקוד תקין של המשפחה, לנוכח האתגרים שג׳ייסון מציב בפניהם. כשמציעים למשפחה להעביר את ג׳ייסון לבית ספר לצרכים מיוחדים בניגוד לרצונו, אביו של ג'ייסון, מירקו, מציע לו עסקה. הם ימצאו יחד קבוצת כדורגל לאהוד ובתמורה, ג'ייסון יעשה כל מאמץ להשתלב בבית הספר. אבל הקריטריונים של ג'ייסון לבחירת מועדון כדורגל לא צפויים..... ושום דבר לא הכין את אביו לכך שג'ייסון יתעקש לראות בלייב את כל משחקי מועדוני הליגה הראשונה, ה - 2 וה - 3 בטרם יחליטמסע מרגש ולא שיגרתי של אב ובנו, בין אצטדיוני הכדורגל לאורך סופי שבוע, במהלכם ימצאו השניים לא בהכרח את מה שחיפשו, אלא את מה שהיו צריכים. טרום בכורה באדיבות סרטי נחשון. שפה גרמנית, תרגום לעברית ואנגלית.

 

הסינמטק משיק את מועדון מבקרים צעירים עם גלית רויכמן (לבני 8+) – הארי פוטר – גיבור הולך לעיבוד. איך הופכים להיות מבקר קולנוע? מהם חומרי הגלם שמהם נבנית היצירה האמנותית? איך מעצבת שפת הקולנוע את החוויה שלנו הצופים באולם? כיצד חוברים יחד תסריט, בימוי, משחק, עבודת מצלמה, מלאכת עריכה ועיצוב פסקול לכדי יצירה מגובשת אחת? המפגשים בני שעה וחצי וכוללים צפייה וניתוח של סצנות מתוך מגוון סרטים. לא נדרשת מהקהל היכרות מוקדמת עם הסרט הנדון וככל שהסדרה מתקדמת.


עוד במהלך חודש המשפחה: קולנוע מוסיקלי לילדים – מפגש עם ישיב כהן (לגילאי 8+) – הכרות עם כמה מהסרטים המוזיקליים הגדולים ביותר והתבוננות בקסם שנוצר כשמשלבים קולנוע ומוסיקה. ישיב כהן הוא המנהל האמנותי של פסטיבל סאונדטרק. טרולים 3, הקרנה + מפגש צעצוע של סרט עם דנה קסלר (לגילאי 5+) ושיחה על סרטים המבוססים על צעצועים.  הביטלס בקולנוע – מפגש עם ישיב כהן (לגילאי 8+), כמו במוזיקה, גם בחמשת הסרטים שיצרו, לא הפסיקו הביטלס להמציא את עצמם מחדש ולשמור על יצירתיות נועזת. בעזרת הומור, מוזיקה נפלאה ואינספור חידושים קולנועיים-מוזיקליים הותירו חמשת הסרטים הללו חותם מובהק שמהדהד עד היום. הופ! בסינמטק - אירוע מיוחד ליום המשפחה עם הקרנה מיוחדת של תכני מקור של הערוץ, השקת עונה 3 של כראמל בתום ההקרנה ניתן יהיה להצטלם עם כוכבי הסדרה. סדנת מיניאטורות – עיצוב מסגרות מיניאטורות עם תמי רואה ליצירת מסגרת לתמונה משפחתית. והקרנות של סרטים לכל המשפחה כמו –יומנו של חנון, מוצאים את נמו, אחרון גיבורי הפעולה, למעלה, העי"ג, המשאלה, בעקבות האוצר הרומנטי, כובע הקסמים, וול-E, טרמפ על מטאטא – שעת סיפור וסרט, פו הדב, עד סוף הלילה,  כאן ועכשיו, וונקה,  משפחת סימפסון + מפגש עם אלון גור אריה ועוד.


חודש המשפחה בסינמטק תל אביב – במהלך חודש פברואר

לפרטים, מועדים ורכישת כרטיסים - בעמוד המרכז

תהנו-יום משפחה שמח 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...