יום שני, 26 באוגוסט 2013

איקאה ישראל משיקה את קטלוג 2014 מאת:שרית יוכפז

איקאה ישראל משיקה את קטלוג 2014
הנושא המרכזי השנה: "Living with children"- לאחר מחקר מקיף, איקאה מציגה קטלוג שכולו השראה, רעיונות עיצוביים וטיפים לפעילויות השונות בחיי היומיום עם ילדים
איקאה מורידה גם השנה את מחיר המוצרים בכ- 3% בממוצע, ומתחייבת שלא להעלות מחירים בשנה הקרובה
מציעה לראשונה ללקוחות הישראלים אפליקציה המשלבת רעיוניות עיצוביים וטכנולוגיית Augmented Reality
רשת איקאה ישראל משיקה את הקטלוג לשנת 2014, ה-14 במספר, תחת הכותרת: "Living with children". בקטלוג ניתן למצוא השראה, רעיונות עיצוביים וטיפים לפעילויות השונות בחיי היומיום ובמיוחד לחיים עם ילדים, המבוססים על מחקר מקיף שערכה, בנושא "משחק בקרב הורים וילדים". על בסיס המסקנות מהמחקר ומהידע שצברה איקאה לאורך השנים, פיתחה מגוון מוצרים פונקציונאליים ובטוחיםֱ, אשר תומכים בכל שלבי ההתפתחות של ילדים ומאפשרים לבית להיות מגרש המשחקים החשוב ביותר בעולם.

איקאה - חדר ילדים




הקטלוג עצמו יופץ ל- 1.395 מיליון בתי אב בישראל, בהשקעה של כ- 7.5 מיליון ש"ח. מגוון הרהיטים והאביזרים בחנות עומד השנה על כ- 7,500 מוצרים, מתוכם – 1,704 פריטים המוצגים בקטלוג. במקביל, משיקה איקאה אפליקציה חדשה הכוללת סרטונים, גלריית תמונות ושילוב של טכנולוגיית Augmented Reality (מציאות רבודה), שבעזרתה יוכלו הלקוחות למקם באופן וירטואלי את המוצרים בחלל הבית שלהם.

בנוסף, לקוחות איקאה יכלו גם השנה ליהנות מהוזלת מחירי המוצרים, שירדו בשיעור של כ- 3% בממוצע, וזאת למרות גידול של 1.5% בעלויות השינוע, גידול של 1% בעלויות הייצור והעלאת המע"מ בשיעור של 1%. 
שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "מאז כניסתה של איקאה לישראל ב-2001 היא פעלה להוריד מחירים לאורך השנים ומאז ועד היום ירדו מחירי הפריטים בשיעור של 14% בממוצע. גם בשנה זו למרות השינויים בכלכלה ובתנאי השוק, תוזיל איקאה את מחירי המוצרים בממוצע של 3% ותמשיך להבטיח את מחירי המוצרים לשנה הקרובה כפי שמצוין על גבי הקטלוג. יצוין כי מחירי הקטלוג תקפים למשך שנה שלמה".

הנושא המרכזי: Living with children- פתרונות חכמים לשדרוג זמן האיכות של הורים וילדים
מחקר מקיף שערכה איקאה העולמית בקרב 11,000 משפחות ב 25 מדינות מלמד שתי תובנות מרכזיות על התנהגות חיי המשפחה בבית והקשר בין הורים לילדיהם: התובנה הראשונה והבסיסית ביותר היא שילדים רוצים לבלות עוד זמן עם הוריהם ללא קשר לסוג הפעילות ומיקומה והפעילויות היומיומיות הרגילות שהורים עושים עם ילדיהם הן הפעילויות הזכירות ביותר.

אפליקציה המשלבת טכנולוגיית Augmented Reality
במקביל, איקאה ישראל משיקה את האפליקציה הסלולארית, הניתנת להורדה באמצעות Google play וה- App store . האפליקציה כוללת סרטונים, גלריית תמונות ויישום של טכנולוגיית Augmented Reality (מציאות רבודה). באמצעות טכנולוגיה זאת יוכלו הלקוחות לסרוק פריטים שאהבו מהקטלוג המסומנים לסריקה ולמקם אותם באופן וירטואלי על ידי המצלמה שבמכשירים חכמים- אייפון, אייפד, אנדרואיד ואחרים, בחלל הבית או המשרד. כך למעשה יוכל כל אחד לבחון כיצד המוצרים שבחר משתלבים מבחינה גודל, עיצוב, סגנון ועוד בחלל.
אודות איקאה                                                                                                                                           
רשת איקאה העולמית כוללת 343 חנויות ב-44 מדינות. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ -27.5 מיליארד יורו בשנה שהחלה ב- 1.9.2011 והסתיימה ב- 31.8.2012. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 776 מיליון צרכנים. אמצעי השיווק העיקרי של הרשת הוא הקטלוג הנשלח ישירות לבתים – קטלוג איקאה מודפס השנה ב- 212.5 מיליון עותקים לעומת 212 בשנה הקודמת, המהווים את הפקת הדפוס השנייה בגודלה בעולם אחרי התנ"ך. ההעתקים מופקים ב- 30 שפות וב- 66 מהדורות המופצות בו זמנית, ב- 44 מדינות ברחבי העולם. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 באמצעות שתי חנויות: במחלף פולג בנתניה, חנות  ששטחה 25,000 מ"ר שנפתחה מחדש ב-6.3.2012. ובמתחם מעוין שורק בראשון-לציון, חנות ששטחה 34,000 מ"ר, אשר נפתחה במרץ 2010. בשתי החנויות יחד מאז פתיחת הרשת ביקרו למעלה מ- 30 מיליון מבקרים.

תגיות מומלצות: איקאה, קטלוג 2013, רהיטים, כלי בית, שלומי גבאי, עיצוב הבית, טקסטיל.

קישורים: אתר איקאה- www.ikea.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עיריית תל אביב- יפו: סדרי פסח קהילתיים וציבוריים בצל מלחמת חרבות ברזל מאת שרית יוכפז

                                                       צילום:   רועי דוד                                                                עירי...